SEN MORGEN OG SHOPPINGTUR

Categories Hverdag

Utrolig deilig å kunne sove ut i dag, og søvn det trengte jeg. Tiden bikket vel elleve før jeg kom meg ut av senga, og senere på dagen ble det en liten bytur med mamma og lillesøster. Og jammen fikk jeg brukt litt penger. Jeg fikk kjøpt meg lys til sykkelen min. Så nå kan jeg se litt mer hva som er foran meg når jeg triller ute i mørket om morgen og ettermiddag. Fikk tak i en god lykt som ga fra seg masse lys, og jeg hadde ikke lyst på en lite fising som ikke belyste bare en liten flekk på veien. Tiril og jeg tok oss en tur innom Søstrene Grene også, og der kom vi ikke ut tomhendt. Er sjelden i byen, men de få gangene jeg er der kommer jeg ikke hjem tomhendt. 

En liten tur ble det, og hjemme ventet en CL kamp mellom Larvik og Lublin. Veldig spennende kamp, og til pause ledet larvikjentene 20-10. Og enda mer spenning ble det resten av kampen, og de kuste motspillerne og vant kampen 35-24. Og mange fine mål var det også! Ellers har det vært en stille og rolig kveld. Kost oss med pappas hjemmelagde biffburgere, og nå er det tvkos som står på planen. Håper dere har hatt en fin dag, og så ble det en liten lyd fra meg i dag også. Ha en fin kveld videre!

1 kommentar

1 thought on “SEN MORGEN OG SHOPPINGTUR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *