JEG VAR LITT USIKKER

Categories Hverdag

Nå har det gått et par uker siden rommet ble malt. Veggene har vært tomme ettersom malingen måtte trekke ordentlig inn og tørke helt. Jeg har til og med gått litt over med malekosten i ettertid, siden malingen har trukket seg litt ekstra inn noen steder, og etterlatt seg synlig grønne flekker fra den tidligere fargen.

Jeg hadde fått alt på plass og var veldig fornøyd med sluttresultatet. Men det var en ting. Jeg var litt usikker. Helt siden rommet ble nytt for nesten 11 år siden hadde jeg hatt den samme sengelampen i alle år. Jeg hadde lyst på en forandring til. Noe nytt. Og for noen dager siden fant jeg det perfektet jeg lette etter. Jeg hadde ikke lyst på en ren og enkel lampe. Ikke av den enkleste utgaven i hvert fall.

Jeg var på utkikk etter en lampe som var litt av den nyere utgaven – eller som var litt mer meg. Lampen jeg hadde likte jeg godt, men på en måte var jeg litt lei den også. Men nå som den nye sengelampen har kommet opp, kan jeg jo vise hvordan den er. Lampen er forresten kjøpt på Skeidar. 
 

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG VAR LITT USIKKER

  1. Anne: Tusen takk. Det er ikke alltid lett å finne det man ser etter, men man finner det man leter etter stort sett til slutt. Ønsker deg en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *