NY FAVORITT?

Categories Hverdag


 


 


 


 


 

Da var det gjort, og det var ikke så mye som skulle til. Bare en tur innom butikken i går hvor jeg gikk forbi en liten kjøledisk var alt. Den var fylt opp med sånne små og søte flasker, og jeg plukket med meg noen.

Det var tross alt elleve kroner for dem. Dessverre så fant jeg ikke min favoritt, og det kom noen sukk for at jeg ikke kunne se den i en liten flaske. Det var vel tre forskjellige typer liggende der, og jeg tok et spontant valg og røsket med meg noen av et slag.

Kunne dette bli en ny favoritt? Tidligere når jeg har hatt lyst på ferdig smoothie fra butikken har det alltid gått i kun en smak, og den smaken kan jeg ikke huske i hodet. Men den er i hvert fall veldig god.

Blåbær og eple sto det på de jeg kjøpte. Hvordan ville dem smake? Og ville jeg i det hele tatt like den?

Å smake noe helt nytt fra samme merke er ikke alltid en hit. I hvert fall ikke når man har en favoritt som man har hatt hele tiden. Det er som å prøve noe helt nytt i en jobb du har, hvor du alltid har hatt samme oppgaver. Plutselig må du ta over en oppgave som en annen har hatt ansvar for. Du må bare hoppe i det, og tenke at alt går bra. 

Etter min mening var denne med blåbær og eple utrolig god, så nå vet jeg hva jeg skal ha neste gang jeg er innom en dagligvarebutikk. Og kanskje jeg skal prøve og lage meg en annen type hjemmelaget smoothie enn bare med jordbær. Det er så mye godt, men det er det når man har holdt fast ved én favoritt.

10 kommentarer

10 thoughts on “NY FAVORITT?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *