VI MÅTTE STOPPE

Categories Hverdag


 


 

Uten mål og mening ble det en helt vanlig slutt på helgen. Vil si det ble en veldig fin kveld også. Med nesen mot veien hjemover var det godt å sette seg ned når man kom hjem. Kvelden ble nemlig brukt i en helt annen by, noe jeg tenkte å fortelle og vise dere litt om senere.

Det jeg ville vise dere nå var disse bildene over her. De er faktisk tatt så sent som klokken ti på kvelden, og langs veien vi kjørte oppdaget vi solens skjønnheter. Vi måtte stoppe på en sidevei for å dokumentere dette, og flaks var det at jeg da hadde speilrefleksen tilgjengelig. 

Vi var på en liten fotosafari i en annen by, så med meg hadde jeg speilrefleksen som jeg syns tar veldig fine bilder. Mobilene nå til dags har forbedret seg på kamerafronten veldig, og det er mye bedre å slenge med seg den lille og flate klossen av en mobil som kan ta bilder også.

Mobilen har tatt over ganske mye, men likevel foretrekker jeg å ta gode nok bilder med det store apparatet. Det å kunne styre mer av hvordan bildene skal være er noe jeg syns jeg har bedre kontroll over med ordentlig og større kamera. Kvelden ble i hvert fall fin, og ekstra flott med denne utsikten mot solnedgangen.

8 kommentarer

8 thoughts on “VI MÅTTE STOPPE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *