MED SAKSEN I HÅNDEN

Categories Hverdag

Da jeg så smått begynte å glippe med øynene for en ny dag, så hadde jeg ikke like store planer om å komme meg opp av sengen. Det viste seg nemlig at klokken ikke var sånn veldig mye, og at den bare nærmet seg sju. Hadde ikke akkurat lyst til å starte en ny uke så tidlig, så jeg fikk meg noen timer til med skjønnhetssøvn.

Nå i ferien har jeg stort sett sovet til rundt ti, og jeg er heller ikke så veldig glad i å sove bort dagen. En dag, for ikke å snakke om en uke, flyr jo fort unna i seg selv, så for at jeg like godt skal få noe ut av dagen hopper jeg stort sett ut av sengen på denne tiden. 

Etter å ha vært noen småturer på farten på formiddagen i dag, havnet jeg også i en kø midt på dagen. Det viste seg nemlig sånn at det var ikke bare jeg som hadde planer om å fylle drivstoff på bilen i dag. Veldig mange hadde planlagt akkurat det samme, og var like tidlig ute sånn som meg. Heldigvis kom jeg meg igjennom sånn at jeg kunne fortsette dagen min videre.

Men arbeidsoppgavene stoppet ikke der. Store deler av ettermiddagen har jeg vært i full sving med hagejobb. Med saksen i hånden har hekkene våres fått sin klipp, og det er så moro å gjøre en sånn “kjedelig” jobb når man virkelig ser forandringene. Armene har vært både høyt og lavt, og de har fått kjørt seg litt mer enn vanlig. Men jeg kommer ikke til å bli like støl sånn som jeg ble da vi gikk Merkedammen rundt!

Jobben som sto på listen og som skulle gjøres er jeg nå ferdig med for i dag. Utover uken så venter det flere småjobber på meg, men mest av alt gleder jeg meg til den kjempestore jobben som skal gjøre den største forandringen på utallige mange år. Kan ikke huske å ha sett noe annet enn det jeg har planer for fremover. Så, det er bare å glede seg til å følge med videre, så skal jeg ta deg med på spenningen.
 


 


 


 


 

4 kommentarer

4 thoughts on “MED SAKSEN I HÅNDEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *