GOD MORGEN, ONSDAG

Categories Hverdag

Vi er kommer halvveis i hverdagsuka, og det er jammen ikke lenge til helg. Da jeg sto opp i dag, oppdaget jeg at det hadde blitt enda mere hvitt på bakken. Jeg håper det blir noen plussgrader snart, for jeg liker ikke de minusgradene som sniker seg innpå. Jeg har også tatt frem stilångs og vinterstøvler, men de vinterstøvlene må snart byttes ut. Jeg er en veldig frysepinne, og støvlene holder meg någelunde varme. Men jeg er på jakt etter noen skikkelig varme støvler som kan holde meg varm hele vinteren. Godt og ikke fryse gjennom en sånn årstid!

Nå er det heller ikke lenge til helg, og jeg kjenner det skal bli deilig. Noen ganger – sånn som nå, føler jeg at skolen tar mer plass enn vanlig. Jeg er jo forberedt, for dette året har utrolig mye å by på (av lekser, teori og full pakke) Jeg har også ombestemt meg når det gjelder perioden jeg skal gjennomføre 3. klasse på. Nå som det har godt så bra siden starten av skoleåret, har jeg bestemt meg for å ta det over ett år, å ta det ordinæret løpet! Kjenner nå at det skal bli veldig deilig å bli ferdig med dette skoleåret, og det er jammen ikke lenge til. Tenk at et halvår av skoleåret snart har gått!!!!

I morgen blir det forresten kamp på meg igjen. Jeg fikk jo bekreftet at jeg hadde beinhinnebetennelse i høstferien, og har tatt det litt med ro for å forebygge skaden slik at det ikke ble full av smerter. Med at jeg har tatt det så rolig (og heller ikke spilt kamper på leeeeeeeeenge) kjenner jeg stor forskjell. Nå får jeg bare vondt hvis jeg går veldig, veldig fort og stresser med å gå (selv om jeg egentlig ikke har dårlig tid). Men jeg kjenner forskjell fra før til nå, så det er possitivt!

Snart får jeg gjøre meg klar til skolen, og det blir en halv dag med fellesfag – norsk og historie, og halv dag med PTF – prosjekt til fordypning med foto. I dag blir det planlegging til videre til det vi skal jobbe med på fredag. Da skal jeg ut å ta flere bilder, og jeg har jo vist dere en del av bildene som jeg har tatt i forbindelse med oppgaven tidligere her på bloggen. 

 

Men dere får ha en kjempefin dag på skole, jobb eller hva dere enn måtte drive med på en slik onsdag!


Tenker tilbake på den flotte reisen vi hadde i September. Gleder meg til fint vær, sol og varme kommer!

3 kommentarer

3 thoughts on “GOD MORGEN, ONSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *