LADER OPP TIL DE NESTE TIMENE

Categories Hverdag

Overskriften sier vel det meste. I dag blir det tidlig kveld, sånn som alle de andre kveldene. Ute av huset før kl. 07:00 igjen i morgen, og en lang skoledag fra 08:15 – 15:00. Skoledagen inneholder tre fag på onsdager. Først en økt med norsk, hvor vi skal forberede oss til to tentamner neste uke. Videre har vi en økt med historie, før vi har en liten studietime hvor vi kan jobbe med hvilket fag vi vil. Resten av halve dagen går til MK hvor vi skal ha foto. Fristen for fotorapporten er i morgen, og jeg har allerede levert den. Greit å få ting i rute i god tid før, for da slepper jeg å stresset så mye. Ble egentlig ferdig med rapporten på fredag.:D:D:D<3

 Nå skal jeg kose meg foran tv’n før jeg tar kvelden om noen timer. Men kjenner jeg meg rett, får jeg vel ikke sove før nærmere 22:30 – 23:00. Har vært veldig flink med å komme meg tidlig i seng etter at vi startet på skolen – selv om noen dager er mer trøttenes enn andre. Og nå som hele dagen nesten er mørk, kjenner jeg veldig godt at jeg kan bli trøttere når jeg er på skolen. Men sånn er det vel med de fleste – vi blir trøtt av mørketiden! Etter skolen i morgen blir det en kjapp tur hjemom, og jeg har fått mamma til å hente meg på skolen. Det blir første gang på maaaange år, i hvertfall hele videregående, hvor jeg har tatt bussen fra dag én jeg startet i 1. klasse. Når mamma henter meg i morgen, er jeg hjemme rundt 15:30, istedenfor å ta bussen som tar litt lenger tid, og jeg ikke er hjemme før nærmere 16:00. Vet hvertfall at det blir veldig hektisk siden vi har oppmøte til kampen så tidlig som 16:30. Men jeg gleder meg kjempemasse til kamp, og vi går for en seier når vi skal kjøre så langt som til Gjerpenhallen, som tar litt over 1 time.


sd


0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *