HAPPY NEW YEAR

Categories Hverdag

Og så var 2013 her! Godt nytt år alle sammen, og håper det har vært en superfeiring. Jeg har som sagt kost meg med venner og familie hjemme, og da klokken nærmet seg 00:00 tuslet vi ut i nabolaget hvor vi pleier og samles hver år. Det var fantastiske raketter folket hadde fått tak i år (bare se på bildene under her). Etter 20 minutter inn i det nye året ble det nok for de fleste av oss. Det kunne gått riktig galt på årets nyttårsfeiring. En ganske stor gjeng, som kommer utenlands og som bor her, sto helt oppe i rakettene når de fyrte av. Det var skummel å se på, og det kunne godt riktig så galt. Til slutt orket jeg ikke å se på mer, så vi tuslet alle hjem. Så heller resten av rakettene fra terrassen – der var jeg mye tryggere, vi som bor diagonalt og helt i andre hjørnet av der fyrverkeriet ble sendt opp. 
Etter en halvtimes tid inn i 2013 begynte rakettoppskytingen å roe seg. Utrolig hvor fort folket bruker på oppskytingen! Men jeg har hatt en fantastisk kveld, og utrolig koselig nyttårsfeiring ellers. Fine raketter var det også.

 

Q; Har du hatt en fin feiring?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *