STILLE TIL TIDER

Categories Hverdag

Har ikke så mye å dele for tiden, men etterhvert har jeg litt å fortelle til dere. Nå kan dere glede dere til uken fremover! 
På torsdag hadde jeg en kveld i Slagenhallen. Denne gangen var det ikke trening, men var heller publikum og så jentenes siste seriekamp. Vi spilte mot Gjerpen 3, og vi satt store forventninger for at vi skulle slå dette laget. Taktikken ble lagt, og til pause tror jeg vi lå under med tre mål. Jentene var superflinke til å kjempe mot det siste målet, og vi vant kampen til slutt. Var veldig nervepinene, hvor de lå gjevnt mot slutten. Men så flinke jenter jeg har vant vi kampen 20-19, og vi ble superglad!!! Nå er det ikke flere kamper igjen, og ny sesong starter ikke før 1. Mai.

I går håpet jeg på at dagen skulle gå utrolig fort, noe den langt ifra gjorde. Vi hadde kjedelig mktimer hele dagen, hvor vi hadde journalistikk og presseetikk. Vi har hatt to uker med det, og neste uke starter vi med infokampanje som vi skal ha i hele fire uker… Får trøste meg med at det bare er åtte uker igjen av skoleåret, og imellom der er det også en del fridager. Uff, dette året har gått utrolig fort syns jeg, hele videregående har sust avgårde! Vi fikk også besøk av snøen i går. Snø i April, hva er det for noe? Nå håper jeg virkelig at våren kommer, og at vi kommer nærmere sommeren. Håper på en varm sommerferie i år, siden det har vært så kaldt i vinter.

Vi er kommet godt i gang med lørdagen. Det har vært en rolig dag, og jeg har fått gjort masse. Har  vasket både kjøkken, stue og rommet mitt. Så nå kan resten av dagen nytes med det jeg måtte ønske. Nå vil jeg bare at de siste tre dagene skal gå fort, og at det skal bli tirsdagskvelden. Etter den tid så skal dere få et innlegg med denne overraskelse, og jeg gleder meg veldig! Håper dere har hatt en fin lørdag, så må dere kose dere videre resten av kvelden ♥

 

Det er så deilig å være i aktivitet igjen, selv om jeg ikke kan være med på absolutt alt enda.
I dag er det bare én måned igjen til jeg kan belaste armen min som normalt igjen! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *