FOR EN HELG

Categories Hverdag

Vi fikk greit og behagelig vær på 17. Mai, men en enda sprudlende og skinnende helg! Det har vært helt fantastisk. Rene sommervære. Får bare håpe sommeren ikke slutter tidlig på grunn av denne pangstarten. Fra jeg sto opp til solen forsvant bak skogen og blokkene, har jeg sittet ute i sola gjennom hele dagen. Både i går og i dag. Har kost meg masse, og fått et stort lass med farge på kroppen. Det er det vi liker! Har sittet i stolen, med musikk i ørene og halvsovet en gang i blant og latt kroppen slikke sol. Det er jo meldt dårligere vær fra i morgen. Egentlig startet den litt i kveld. Kom en liten regnskur etter at vi så de mørke og stygge skyende som kom smygende mot oss. Men vi skal være glad for at vi har fått disse to flotte dagene med bare sol, og opp i mot 30 grader i skyggen. Jammen har det vært varm i sola da!

Kan vel ikke legge skjul på at jeg har kost meg og tatt det helt med ro når vi har hatt dette været. Det har både jeg og andre fortjent. Bare en fridag til før det store kjøret kommer. Er ikke særlig happy for to eksamener til uka for å si det sånn, hvert fall ikke den ene! Gleder meg sånn til denne uken som kommer er over. Og så får jeg krysse alt jeg har for at jeg ikke kommer opp i muntlig i Juni. I tillegg har vi noe ekstra norsk i slutten av måneden. Masse som skjer nå de siste få ukene vi har igjen av skolen syns jeg. Og masse tanker!
Nå skal jeg slappe av og kose meg resten av kvelden. Håper dere har hatt en likefin dag, så må dere ha en kjempefin kveld videre ♥

 

 

Bikini og shorts har vært det eneste jeg har gått med i dag. Deilig å kjenne smaken av sommer!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *