FRITIDSPIRKING

Categories Hverdag

Skolen er så og si ferdig, men bare nesten. Bare 23 dager igjen til sommerferie. For oss i 3. klasse på skolen starter den igrunn til fredag. Etter dette kan vi få unervisning etter behov, men kanskje er det noen timer/dager vi må være på skolen fra og med neste uke. Men dette får vi mer greie på etter hvert. Av den lille informasjonen vi har fått så har vi i klassen tolket det slik. Men når vi får vite om vi kommer opp til muntlig eller ikke, da skal vi tilbake på skolen igjen. Jeg kan nesten ikke fatte og begripe at det bare er noen uker igjen. Husker så godt før søkingen fra 2. til 3.klasse at jeg hadde et ønske om å gjennomføre det over to år. Her i dag er jeg utrolig glad for at jeg ikke gjorde det, for nå er jeg skolelei. Det siste året har også vært veldig mye pes og pust i nakken, og et veldig tungt år med mye teori og lite praksis. Merker stor forskjell fra 2. klasse hvor vi fikk lov til å dra ut å jobbe med oppgavene. Vi hadde mange flere dager og timer i uka med MK, iforhold til det vi har hatt i år. Jeg har nedtelling til sommerferie, men samtidig syns jeg det blir litt trist å slutte. 

Etter en hard skoledag på skolen i dag, med norskeksamen i bokmål, er jeg glad å være over alle eksamener. Tre stykker har jeg vært oppe i nå, fordelt på bare én uke. Nå er det bare kryssing av fingrer, tær og alt som kan krysses for at jeg ikke kommer opp til muntlig. 
Tenkte jeg kunne vise dere et bilde som er redigert på to forskjellige måter. Jeg er veldig opptatt av at bildene skal se så naturlig ut som mulig, men at det skal være fint. Fant bare et tilfeldig bilde jeg ville fikse på, og ble ganske fornøyd.

Orginal 


(Bildet er tatt med mobilen)


Redigert

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *