SOMMER PÅ JORDA, SMIL OVERALT

Categories Hverdag

Sommer på jorda
Smil overalt
Himmelen er gjennomsiktig havet blått og salt
Og jentene er søtere enn markjordbær på strå
Sommer på jorda
Livet det er nå


For en dag det har vært. Har kost meg ute i hele dag, med nesten 30 grader i skyggen. Kan vel regne på noen plussgrader til når en kommer i sola, så godt og varm har denne dagen vært også. Jeg har hatt en stille og rolig dag. Bare kost meg. Hatt nabogutten litt på besøk, og jeg har vært litt over oss han. Kanin er ganske populær for tiden, og Pilt får være på småturer utenfor buret. Selvfølgelig med bånd på. 
Når det gjelder kaniner, så er det noe jeg har holdt tilbake. Akkurat for en uke siden sovnet den andre kaninen min stille inn. Så nå er det bare Pilt som vår all oppmerksomheten. Men, men… Kaninen koser seg, og naboguttene elsker han. Hva er vel ikke bedre enn det? Gått rundt i lett sommertøy, rettere sagt bikini. Bare kost meg og fått sol på kroppen (ikke at jeg har blitt brunere av den grunn). Skulle ønske jeg hadde kroppen til min eldste lillebror. Han blir så fort brun. Men i år har det blitt bedre med mine “brunceller” i kroppen, og har faktisk ikke vært så brun som jeg er nå. Får bare håpe sola titter mer frem av sommern, så jeg kan få enda mer farge. 
Ellers har det vært en ganske stille og rolig dag, med bare hygge! Og det skal det hvertfall bli de neste dagene også♥


 

Q; Er sommeren hos dere med skikkelig fint vær?

1 kommentar

1 thought on “SOMMER PÅ JORDA, SMIL OVERALT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *