UT PÅ SJØEN

Categories Hverdag

Solen stod høyt på himmelen i dag også! For et nydelig vær vi har om dagen. Bare å nyte det beste ute av det, for har hørt noen rykter om at møkkaværet kan komme tilbake igjen snart. I formiddag spiste vi frokost sammen med naboen. Utrolig koselig at vi setter så stor pris på hverandre, og det vi har rundt oss. Ble litt lek med de to minste naboguttene, og kaninen fikk lov til å være med på litt lek. Har også blitt “litt” jobbing mellom barnetiden, og en stor forandring har skjedd her hjemme. Her er det ikke noe latskap! 

Ikke nok med at solen varmet, men litt ute på ettermiddagen tok naboen med meg og lillebror på båttur. Vi kjørte utover havet og la anker på Masleøy, tror jeg det var. En fin liten strand holdt vi oss på, og det var faktisk non som campet i telt der ute. Så veldig koselig ut! Vi hadde med oss mat, og vi gikk på jakt etter krabber i vannet. Badetøyet var på, men ble ikke noe bading. Var litt for kaldt syns jeg, men hvis jeg hadde kommet meg under vann hadde jeg nok klart det. Etter en times tur og mye kos, var det på tide å dra hjem. Var fantastisk å være på sjøen, og møtte på noen kjente på hjemveien. En annen nabo var også på tur med båten sin, og var en del andre vi så også. Nå ligger vi og slapper av i hver får del av sofaen, og senere blir det en middagsbit. Håper dere har hatt en fin dag, og at sola har skint der du er!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *