SNART EN NY HVERDAG

Categories Hverdag

Denne sommeren har gått utrolig fort. Husker siste skoledag som det var i går, og kvelden hvor det var avslutning på et tre års videregående opphold og tretten skoleår. Blir veldig rart og ikke gå tilbake til skolebenken med det første. Skolen for de minste starter om en uke. Tvillingene skal starte på ungdomsskolen, hvor de i år får mange nye elever fra andre skoler. Barne- og ungdomsskolen jeg gikk på har blitt veldig fin etter at de pusset opp, og ganske stort. Men sånn må til når de skal slå sammen flere ungdomsskoler på ett sted. Lillebroren min skal over på videregående, og skal ha et par år på Revetal videregående skole. Egentlig er jeg glad for at jeg er ferdig på skolen for denne gang, og skal inn i en ny hverdag om ikke så lenge håper jeg. 

Ønsker dere en fin ettermiddag og kveld videre. Og dere som har én uke igjen med ferie – kos dere og nyt det!
 

3 kommentarer

3 thoughts on “SNART EN NY HVERDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *