EN TIRSDAG MED MYE INNHOLD

Categories Hverdag

Det har vært et ganske merkelig vær i dag. Snodige skyer på himmelen, både lyse og mørke. Dagen i dag har gått til litt forskjellig. På formiddagen ble Oskar og jeg med mamma på farta, mens tvillingene farta med sine venner. Ble litt småhandling, men også et Kid besøk. Prøvde å finne noe stæsj til kjøkkenet, men de hadde ikke nok av de løperene mamma kunne tenke seg til spisebordet. Ble bare litt susing her på kilen.
Litt utover dagen kom også tante og fetteren vår på besøk. Bilen deres ble stående igjen i hagen vår rett før helgen, hvor det har vært problemer med den. Var noen å så på den i dag, men er enda ikke ferdig fikset. Får håpe det blir orden på de små bilproblemene snart. Ellers har det vært en ganske løs dag, hvor dagen ikke har hatt noen spesielle planer. Uvær har det også vært her, men ikke så mye som jeg har ønsket. Mens de andre har vært på fotballkamp og andre ting, har jeg kost meg hjemme. Måtte stå ute å prøve og ta bilder av lynet som var her, men det var litt langt unna. Jeg elsker lyn og torden, og gleder meg til den dagen det buldrer skikkelig løs! Siden jeg ikke fikk tatt noen bilder av uværet, legger jeg ved noen andre randombilder som jeg tok.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *