GOD SØNDAGSKVELD

Categories Hverdag

Jaja, så var denne søndagen over også, og de er like på minst én ting hver uke. Søndager er alltid så “daffe”, og det er liksom ikke noe en må “forholde” seg til. Vi kan ta det helt med ro før en helt ny uke kommer med nye utfordringer. Daffeklærne har hvertfall vært på. Morgenen for meg startet klokken ti, og ikke så lenge etter ble det felles brunsj med familien. Pappa hadde disket opp god mat hvor vi hadde rundstykker/scones med tilbehør. Pyttipanne, eggerøre, rester fra kålstuing var noe av det som var på bordet. Vi koste oss masse rundt det store fine kjøkkenbordet vårt, inne på det nyoppussete kjøkkenet. 

Stille har det også vært i nabolaget og rundt i området. Timene gikk ganske så sakte. Har du forresten tenkt på en ting? Uansett hvor fort eller sakte du syns tiden går, tar det like lang tid hver gang. Ellers har det vært litt smårydding og sløving i dag. Kusina mi kom også en liten tur innom her i dag. Hun fikk lappen på fredag. GRATULERER SÅ MASSE TIL VERDENS BESTE KUSINE!♥ Det er bare ti måneder mellom oss, og jeg er eldst. Hun var mye tidligere ut med lappen enn meg, for jeg har enda ikke tatt den (eller jeg holder på med den). Er ikke helt sikker på om jeg får gjennomført lappen før jeg bli 19. Men jeg bruker den tiden det tar, og kjørelærerne er jo nøye og flinke med det de lærer, for å skape trygge selvsikre unge voksene som skal ut i trafikken. Jeg skulle ønske at det hadde vært litt lettere. Jeg kan jo kjøre bil, men så er det alt det andre som må være med på lastet.
Til uka skal jeg være borte mange timer. Da skal jeg ha sikkerhetskurs på bane med grunnleggende forbikjøring, og det er satt opp en 8,5 times økt den ene dagen, fra 07:30 – 16:00. Da blir det tidlig opp og ut på farten. Hvis jeg skal røpe en liten hemmelighet, gleder jeg meg masse til å bli ferdig med lappen! Ellers er det ikke veldig mye spennende som skjer til uka, som jeg har lagt planer for. Håper virkelig å få en jobb snart, og det er veldig rart og ikke ha en rutine hvor du skal på skolen hver dag. 
Ellers håper jeg alle har hatt en kjempefin helg, og for elever – en fin sommerferie.

 

Q; Skal du tilbake på jobb? Starte på ny skole?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *