DEPEND NAILPOLISH

Categories Hverdag

Startet dagen tidlig, for i morgen er det tidlig opp og avgårde på kjøretime en hel dag. Da er det greit å bli litt ekstra tidlig trøtt om kvelden, slik at jeg får en bedre natt søvn. Vet egentlig ikke om jeg gruer eller gleder meg til i morgen. Det eneste jeg gleder meg til er å bli ferdig med denne lappen på bil. Menmen, det tar sin tid… Nå som de andre her har begynt på skolen igjen, blir det ganske stille om dagen. Tvillingene sluttet tidlig i dag, og når de var ferdig på skolen dro jeg opp for å møte Tiril. Vi hadde nemlig planlagt en liten bytur. For det første skulle jeg se etter en ny bukse, for favorittbuksa mi var full av store høl. Var heldigvis ikke direkte synlig for andre å se, men de begynte å bli større. Oss jentene hadde en veldig koselig bytur, og koste oss masse hvertfall ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “DEPEND NAILPOLISH

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *