GOD FREDAGSKVELD

Categories Hverdag

Alle de andre i huset har vært på skole og jobb i dag. Første skoleuken er over, og nå er det helg! De timene jeg har hatt for meg selv på dagtid gikk ganske fort, og jeg fikk gjort unna litt. Prøvde meg en tur opp i skogen for å kutte litt mer, men det ble fort vanskelig å få tatt kvister og små greiner med en stor buesag. Ingen tvil er det om at jeg har fått tatt masse der den siste måneden. Det verste er at de gror mange meter på kort tid. Ellers har jeg vært litt venn med skurefilla og moppen tidligere i dag.

Vi ble også en mindre i huset her i ettermiddag. Tiril dro nemlig avgårde med laget sitt på en liten treningsleir med overnatting. Det ble ikke lange turen, for overnattingen er på klubbrommet deres. Tacomiddag ble det ogå på dem, så nå får vi håpe de snart sover godt og er klar til masse trening og treningskamper sammen med Nøtterøyjentene. Derfor er det veldig stille i kveld, siden TurboTiril er med på dette. 
For ikke så lenge siden kom mamma og jeg hjem fra naboen rett ved siden av her. Slo av en liten prat og ble sittende der og kose oss. Skulle gjerne hatt flere sånne kvelden hvor en kunne kose seg oss naboene imellom. Men i morgen skal vi nok få det til. Da er det nemlig gatefest, sånn som vi har hatt i alle år her rundt skolestart. Deilig og kunne sittet samlet, noe vi sjelden er. Og vi koser oss hvert år, og gleder oss like mye til neste gang. Vi har også funnet ut at det er veldig mange flinke kokker her i stien, og det er masse god mat å velge mellom. I dag er det også akkurat én måned til min 19 årsdag, og tiden går fort og jeg bli gamlere. Snart er jeg halvveis til førti!
Ellers håper jeg at alle har hatt en fin dag og en super kveld, og riktig god helg!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *