HEI PÅ EN ONSDAGSKVELD

Categories Hverdag

Tenkte jeg bare skulle si hei på en onsdagskveld. Koser meg enormt mye på jobb om dagen, selv om jeg bare har vært der i litt over en uke. Det er utrolig hvor fort man blir glad i de ansatte, og ikke minst barna. Jeg kan høre masse rart i løpet av dagen og de åtte timene jeg er på jobb. Jeg kan allerde navnene på alle de ansatte og barna på avdelingen min. Men når det kommer til de andre voksene og barna på de tre andre avdelingene – nei, da er jeg helt på bærtur. Spesielt på barna. Har jo hørt navn som har blitt sagt, men har enda ikke klart å feste de til riktig fjes.

Q; Er du glad i jobben din?

1 kommentar

1 thought on “HEI PÅ EN ONSDAGSKVELD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *