FERIE FOR DERE, MEN…

Categories Hverdag

Endelig er den her – det er helg!
Syns ikke det var så lenge siden at det var mandag, og nå er jobbeuka allerede over. Dagene på jobb er ganske like i seg selv, så det er liksom ikke så mye å fortelle om dagene hvis det ikke skjer noe spesielt. Og kanskje dere blir litt lei av å lese det samme – for det føler jeg at jeg gjør noen ganger. Jeg har hvertfall fått veldig gode tilbakemeldinger fra de andre ansatte som jeg jobber sammen med, og barna like meg – både guttene og jentene.

 

Men nå er det helg, og jeg skal nyte og lade den opp til ny energi for en ny uke på jobb. Blir kanskje ikke så mange barn å være sammen med alle dagene, siden det er høstferie. Og dere som har det får virkelig kose dere! Jeg er ikke så skuffet at det ikke blir noe fri på meg, for jeg koser meg max de timene jeg er på jobb. Ønsker alle en kjempefin kveld og en super helg ♥

 

Q; Har du ferie? Hva skal du i helgen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *