VELLYKKET FEIRING

Categories Hverdag

Feiring for Oskar og meg er over for i år, og det er et helt år til neste gang – for våres del. Er ikke så veldig lenge til det blir mer feiring i familien, og enda mer hygge. Vi koste oss masse med kyllinggryte som pappa hadde laget, med både ris og salat ved siden av. Så ut til at alle koste seg masse, og det ble flere forsyninger på flere. Kjempekoselig å ha både onkel, tanter, fettere og kusiner, og ikke minst besteforeldre på besøk. Fine gaver fikk jeg også, så tusen takk for det. 

Med gode og mette i magen ble det en pause fra spising, hvor de voksene satt i stua og slappet av og pratet, og barna gjorde andre ting. Vi to eldste jentene tok oss en tur på jenterommet. Der fant vi frem speilrefleksen, og hadde en lite photoshoot hvor min kusine ville ha noen nye bilder av seg selv. Mine to yngre kusiner kom også en liten tur innom, og gutta snek seg inn de også for å lage litt sprell. Så kom kakene frem på bordet. Var bårde bolleklippekrans og brownies med kvikklunsj. Og selvfølgelig litt is ved siden av. Har vært en veldig koselig feiring, og resten av helgen har vært stille og rolig. Like greit det, for resten av uka er det full fart. I morgen er det tilbak på jobb, så blir ikke like seint i kveld som det ble i går. Må bare få med meg åndenes makt, så skal lyse slukkes og hode legges ned på puta. Håper dere har hatt en kjempefin helg, og tilslutt legger jeg ved to bilder, av mine flotte og vakre kusiner ♥

 

1 kommentar

1 thought on “VELLYKKET FEIRING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *