LILLE JULAFTEN

Categories Hverdag

Endelig, nå er det to uker juleferie! Nå skal det jammen meg bli deilig å kjenne smaken av ferie. Siste jobbedag før jul ble gjennomført i dag, og en stille og rolig dag har det vært. Med bare sytten barn har det ikke vært så mye å passe på igrunn. Og bare tre barn fra min avdeling var der. Har vært den fine dagen på jobb, og veldig uvant med så lite barn til stede. Vi koste oss hvert fall. Litt fantorangen film ble rullet over skjermen, og de små koste seg en god stund med det. Mye leking både store og små barn, og vi har vært sammen alle avdelingene hele dagen. Har vært så hyggelig syns jeg! 
Vi spiste til og med lunsj sammen på to langbord, og det er jammen ikke ofte vi gjør. Er første gangen siden jeg begynte og jobbe der. Men med litt færre barn er alt mer mulig. Vi fant også ut at vi kunne kose oss med boller. Barna er så flinke til å bake, og noen av de koste seg virkelig med det. Ellers har det vært en fin og rolig dag på jobb!

Jeg kom også litt tidligere hjem i dag. Utrolig deilig start på en liten ferie. Ikke så lenge etter var det rett av gårde til grava til onkel. Dette er en tradisjon hvert år, og veldig koselig å tenne fire lys på gravens hans. I kveld skal vi kose oss med ost og kjeks, noe som også er blitt en tradisjon. Og det smaker jo så godt. Nå er det bare noen timer igjen til julaften, og jeg gleder meg som et lite barn til all julematen. I år får vi noe familie på besøk. Skal bli så koselig! Har ikke akkurat fått julefølelsen, men den kommer vel litt under middagen og pakkeåpningen i morgen kveld. 
 

ØNSKER ALLE OG EN HVER EN RIKTIG GOD JUL – KOS DERE MASSE   
 


1 kommentar

1 thought on “LILLE JULAFTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *