MYE SNØ DEN SISTE UKEN

Categories Hverdag

Da var det helg, igjen. Siden sist har det kommet mye snø, til stor glede for store og små. Ikke fullt så mye likt fra min side, og må si vi hadde en super fin desember. Litt snø hadde vært nok, men nå syns jeg det er veldig mye som har kommet. Etter endt jobbedag i går slang jeg fra meg tingene da jeg kom hjem. Heiv meg rundt og tok frem måkebrettet for å måke innkjørselen før pappa kom hjem fra jobb med bilen. Ellers var det en stille og rolig fredagskveld. Avsluttet kvelden med å gå ut og måke igjen litt senere på kvelden, og det hadde kommet et lag nysnø på bare noen timer. 

Her om dagen ble det en liten bytur, og da fant jeg meg en veldig fin topp som jeg likte veldig godt. Var masse salg som var ute og gikk, og denne toppen som kostet 249,- fikk jeg til 50 kroner! Da er det virkelig lov til å handle vil jeg si. Fant også en singlett som var veldig deilig å ha på seg. Så det ble med et par plagg med meg hjem denne kvelden.
 

 

Nå som vinteren har kommet for fullt kan det endelig bli litt vinterbilder. Tok noen bilder i dag, av Pomel som fikk lov til å løpe rundt i snøen som var på terrassen. Den er nå snart ferdig måket for, og vi kan se litt plank der igjen. Tror han koste seg litt ute i snøen der han suste for å utforske. Han har vært ute i snøen en gang tidligere i vinter, men ikke i så masse snø som dette. Og den gang likte han seg ikke, men nå var det en fryd av å møte snøen. Tror han ble litt sur da jeg tok han inn igjen, for å si det sånn.

 

1 kommentar

1 thought on “MYE SNØ DEN SISTE UKEN

  1. Fine bilder !:) Og så flink du er å måker, her løper heldigvis mannen ut så fort det legger seg snø på bakken. Snøfreser er stor stas skjønner du ! haha 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *