SØSTRENE SNØLEKER

Categories Hverdag

Kroppen er slengt i senga, og sammen skal lillesøster og jeg sove sammen i natt. Det er alltid koselig. Før gjorde vi det mye oftere, og jeg snek meg alltid inn på rommet hennes og flyttet henne over i min seng. Men det er ikke så lett i dag, og nå får hun stort sett sove hos meg hvis hun vil og har lyst. Tidligere i kveld hentet jeg henne og noen venner i byen, og da de andre var kjørt hjem tom vi turen innom butikken. Der kjøpe vi noe som vi kunne kos oss litt med i kveld. Vi har også alle kost oss med god middag, og etterpå bestemte Tiril og jeg oss for å ta en tur ut å leke i snøen. Følte meg skikkelig barnslig og mye yngre der vi hoppet og slang oss i snøhauger. Hoppet fra høye gjerder og bare ramlet baklengs på ryggen i snøen var veldig morsomt. Mamma fikk også tatt noen bilder av oss sammen, og vi var inne igjen i halv elleve tiden. 

♥♥♥♥♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *