HÅNDBALLSTART PÅ HELGA

Categories Hverdag

Heeeeelg, etter en lang og fin uke som endelig er over. Noen ganger går dagene sakte, og det syns jeg denne uken har vært. Derfor blir det ekstra deilig med helg nå. Her om onsdagen dro jeg avgårde for å se min første og gamle klubb spille håndballkamp – nemlig Tønsberg Turn. Er hele seks år siden jeg slutte der, tiden flyr med andre ord. Syns de var ganske flinke. Ledet 13-10 til pause, men tapte dessverre med 27-25. Ellers har det vært en våt og slapsete uke. I morgen skal jeg til hallen å se TT kamp igjen. Gleder meg til det, og seier skal det bli. Så noen planer har jeg for morgendagen og helgen. 

Resten av kvelden skal jeg kose meg og ta det med ro. Akkurat spist en deilig biffmiddag og sett første omgang mellom Larvik og Györ, og er nå inne i andre omgang. Spennende! Vil også ønske alle kjente og ukjente en superfin helg, så må dere kose dere like mye som meg – om ikke enda mer!
 

Det er vinter, snø og slaps i Tønsberg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *