FAMILIEBURSDAG

Categories Hverdag

Lørdagen er over og søndagen er her. Dagen fløy avgårde på en, to, tre. En stille og rolig morgen ble det her i dag, men litt planer utover dagen var det. Eldste lillebror skulle på trening, så jeg kjørte frem og tilbake på han – så snill som jeg er. Godt vi har blitt tre sjåfører her i huset, sånn at mamma og pappa kan slipper å farte like mye frem og tilbake. De bare tilkaller meg! Moro er det jo å kjøre litt rundt omkring, så jeg gjør det mer enn gjerne. 
Vi var også blitt bedt i bursdag, alle mann alle. Familiebursdag på Revetal. Veldig koselig med andre ord, og det kunne ikke blitt bedre. Maten vi fikk var ikke overraskende, tanten aller beste pølsepizza. Er det en pizza som faller i smak, så er det hennes. Seksten mennesker var vi, og det holdt mer enn nok med fire fem pizza. Tror ikke jeg kommer til å bli lei av den for å si det sånn. Ikke med det første. Kost oss masse har vi, og det har vært en veldig hyggelig kveld med familie. På hjemveien fikk vi med oss en passasjer til. Fetteren vår er på overnatting. Ikke helt sikker på hvor lenge han skal bli, men de andre småtrolla har jo vinterferie. Litt misunnelig på den fronten, for jeg har ikke noe ferie. Men med den jobben jeg har så skal jeg ikke klage. Jeg koser meg kjempemasse stort sett hver eneste dag – noen dager kan virke ekstra lange, men slike dager har jo alle. 

Nå skal jeg slappe litt av før det blir helt kvelden for meg. Stille og rolig innen for de fire veggene, og utenfor kan jeg høre lyder av regndrypp som bakken og andre gjenstander. Får håpe vi kan se litt sol igjen snart. Så en her om dagen, men det varte ikke lenge gitt før det kom litt sludd og snø og tilslutt endte opp med mere regn. Kan vel legge ved noen bilder av bursdagsantrekker før jeg legge hodet ned på puta. Ønsker dere en fin helg videre, med eller uten planer.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *