FREDAG OG SHOPPING

Categories Hverdag

Det er fredag, det er fredag! En fin og lang uke på jobb er blitt historie, og nye små fortellinger kommer i vente. Nokså våte dager, men det gjør meg ingenting når jeg ser snøen smelter bort. Har til og med blitt så bart at jeg til og med på tirsdag fant frem sykkelen igjen, og kunne komme meg til og fra jobb på den måten. Dagene har stort sett hver det samme, men på mandag fant Tiril og jeg ut at vi skulle ta oss enliten bytur. Var noe jeg skulle sjekke, men som ikke var kommet inn i butikk enda. Derfor tok vi en lite bytur i dag også. Var veldig koselig, og vi fikk sett litt på forskjellige saker og ting. Hadde nemlig hørt at Nille skulle ha fått de supergode påskeeggene i lilla kartong, men da vi var innom var de helt utsolgt. Etter en times tid i byen dro vi innom både Rema 1000 og Europris, og der hadde de heller ikke. Freia må virkelig lage mange produkter av denne typen, så populært som dette er. Påsken er jo heller ikke før i April. Men dette er vi jo kjent med, når de begynner å selge julemarsipan både to og tre måneder før jul. 

Byturen endte fint, og det ble med litt varer hjem igjen. Jeg er veldig sjelden i byen, og de få gangene jeg er det blir det selvfølgelig noen ting jeg vil ha.
Nå er det ogs vinterferie for mange. Mens jeg, jeg skal jobbe hele neste uke også. gjerne vært et lite barn igjen som gikk i barnehagen, hvor jeg kunne ta fri “når jeg ville”. Men slik er det dessverre ikke. Godt og kunne jobbe også, å tjene penger til sparingen. Har spart maaaaasse og nesten alt jeg får i lønning og har fint nok til en liten og ålreit bil. Har sett litt på det en gang i blant, men aaaaner ikke hvilke type bil. Det jeg vet er at det ikke skal være store greiene, men heller ikke store summen. Nå er det endelig helg, og pass på – den går fort! Derfor ønsker jeg alle en kjempefin helg, så må dere kose dere masse ♥

 

Hårkur / bodylotion / bodyskrubb



0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *