STILLE UKE, ROLIG HELG

Categories Hverdag

Da var vi kommet til lørdag igjen, og første uka av mars er allerede over. En hel uke borte fra skriverier og tanker, og det er rett og slett fordi jeg ikke har hatt noe på hjerte å dele. Men etter en etterlengtet helg, er den allerede her. Syns at den bare går så fort. Men, men. Får bare nyte fridagene så godt en kan, og lade opp nye energier til en ny og spennende uke.

Etter endt jobbedag i går var jeg en liten tur hjemom før jeg kjørte pappa avgårde. Så fant jeg ut at jeg rakk en liten bytur med lillesøster før vi møtte mamma på butikken og fikk tatt en handlerunde. Det var fredag, og kokken i huset var ikke hjemme. Men middagen ble bedre enn som så. Vi bestemte oss for at kveldsmiddagen skulle være taco, så da fikk vi handlet inn til det. Ble til og med litt is til dessert, med Senkveld rullende på tv-skjermen. Tiril og jeg hadde også litt neglbehandling, og fikk testet ut den nye neglelakkpakken vi kjøpte. Så nå har jeg råååsa negler!
Ellers så er det som jeg sa – veldig lite på hjerte for tiden. Jeg er allerede halvveis i baking av cupcakes (les 1-2-3 variant) som jeg hadde liggende. Og så blir det å gjøre ferdig vasking i huset. Må gjøres det også. Ingen bilder har jeg å vise heller, for jeg tar veldig lite bilder for tiden. Ble en liten tur innom denne gangen, så får vi se om det kommer noen flere innlegg i helgen – eller til uka. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *