DET ER VÅR!

Categories Bilder

Ååå, for en fin vårdag det er i dag. Solen viser seg og jeg har virkelig fått vårstemning. Bare det at dagen startet med litt sollys gjennom soveromsvinduet da jeg våknet tydet på at det skulle bli en fin dag. Fikk sovet litt lenge ettersom det ble litt seint i natt. Kvelden bare fløy avgårde, og plutelig var klokken over tolv.

Som alle andre søndager er de stort sett like. Stille og rolig, og en fin dag til å samle inn nye krefter til en helt ny uke med mye arbeid. Og ikke minst moro! For øyeblikket har jeg akkurat kommet inn etter å ha vært en liten tur ute. Fikk så lyst til å ta noen bilder i det fine lyset, og med masse fuglesang i bakgrunnen tok jeg med meg Pompel i bånd på tur i skogen. Så ut til at han koste seg masse hvertfall. Og her er noen av resultatene etter alle bildene som ble tatt.

Q; Hva syns du om bildene?

1 kommentar

1 thought on “DET ER VÅR!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *