EN SÅ FIN DAG

Categories Hverdag

Det er bare så herlig om dagen. Været har vært virkelig på topp de siste dagene, og jeg storkoser meg for å si det sånn. Blir så mye mer opplagt og mindre trøtt når et sånt vær møter en. Joggeskoene er til og med tatt frem siden det ikke er så vått lenger. Bare å tenke på hvor nydelig det er om dager gir meg en så god følelse i kroppen. Ser positivt på litt mer enn det det var når det regnet masse. Og jeg har så mye mer energi når solen tittet frem. Med andre ord har det vært en fantastisk da på jobb, hvor vi alle var ute og koste oss før klokka var blitt 09:30. 
Lovet veldig godt utover dagen også. I lunsjtiden bestemte vi oss for å sitte ute, og det var så koselig. Måtte reise oss og finne på noe med en gang vi var ferdige, for da begynte det å bli litt kaldt. Alle barna koste seg masse i dag, og da ble også dagen min perfekt. I ettermiddag dukket det igjen opp noe mystisk. Vi har tidligere fått noen pakker som vi “ikke” vet hvem er fra. Veldig spennende for barna, og vi voksene er så med i spillet! Kan ikke unngå å si at vi river oss med, og jeg syns det er så morsomt å se barnas reaksjon og hva det kan være. Blir spennende å se hvordan dette ender til slutt – uansett hvor lenge vi holder på.

Med spenning i hverdagen pluss et supert vårvær kan jeg virkelig ikke klage. Vi koste oss ute i hele ettermiddagen og jeg har følt meg så glad. Ikke nok med at med mange barn rundt seg som skaper mye glede, men at sola lyste oppe på himmelen i hele dag. Hver gang sola skinner blir jeg så glad, for den har jeg ikke sett så mye på hele to måneder – om ikke mer. Da jeg skulle sykle avgårde til jobb, og jeg var på vei til å kle på meg og dra, oppdaget jeg et veldig fint syn over Presterødåsen. Det var så fint å se på syns jeg, at jeg ikke klarer å beskrive det med ord. Måtte skynde meg å finne frem speilrefleksen i full fart, for klokka var blitt tide for å dra (har blitt en standard at jeg  dra 07:30, selv om det bare tar 10 min å sykle til jobb). Men veldig deilig å ha god tid, så slipper jeg å stresse når jeg først har kommet meg avgårde. Er alltid på jobb 10 minutter før jeg starter! 

Nå er kvelden her, og jeg kan med god samvittighet legge meg når alt spennende på tv har blitt ferdig. Hver kveld er det alltid noe jeg må ha med meg før jeg kan avslutte dagen. Utrolig hvor avhengig en blir av programmer på skjermen. Vil ønske dere en fin kveld videre, og at morgendagen blir like fantastisk som det den har vært i dag! Under her kan dere se det fine synet jeg fikk 07:30 i dag tidlig.

 

1 kommentar

1 thought on “EN SÅ FIN DAG

  1. Ikke sant det er vakkert ute. Helt nydelig med litt sol i hverdagen.
    Jeg hadde blitt så glad om du tok en titt innom bloggen min<3
    Masse store klemmer fra Prinsessen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *