SOLOPPGANG OG EN FIN DAG

Categories Hverdag

Føler jeg blir veldig fascinert av en spesiell ting om dagen. Tidligere i uka oppdaget jeg et skylag med tåke over åsen. Dette var veldig fint i mine øyne, og jeg rakk å ta bilder av det før jeg måtte komme meg avgårde på jobb.
I dag tidlig ringte klokken mellom 05:45 og 06:20 – opptil flere alarmer (liker å ha litt tid å våkne på med andre ord). Jeg kom opp og fikk gjort det jeg skulle før frokost. jeg titt ut av det lille vinduet mitt som gir utsikt mot åsen – men også soloppgangen. Det var nesten litt magisk! er lyste det så fint på himmelen, og jeg slang med meg speilrefleksen og fortet meg ut. Allerede rett før 06:30 var de første bildene tatt, og jeg tok også en liten tur i skogen for å få tatt noen fine bilder av motivet som var der.

Da jeg kom inn igjen hadde jeg fryktelig lyst til og sette meg ned å redigere. Men det kunne jeg ikke sette av tid til, for da hadde jeg nok sittet der og kost meg alt for mye og glemt bort tiden før jeg skulle på jobb. På jobben har jeg hatt en veldig fin dag. Vi har jobbet litt med prosjekt, og kost oss masse ute på ettermiddagen etter lunsj. Vi var også fem barn mindre, og det merkes veldig godt. Vi koste oss og hadde leker i gymsalen på formiddagen, og barna fikk løpt fra seg masse. Det har i grunn vært en veldig fin dag, bortsett fra regnet som kom da jeg var kommet inn døra hjemme. Kjente noen små drypp da jeg syklet, men håpet på at det ikke skulle komme noe mer gråvær. Det er også meldt noen grå dager fremover, men håper værmeldingen tar feil og at sola kan komme enda mer frem. Føles litt ut som høsten når sola ikke er fremme.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *