ET LITE HEI

Categories Hverdag

Jeg er bare en liten tur innom for å si hei. De siste dagene har det vært veldig vått og ekkelt, og jeg har bare hatt lyst til å ligge i senga og ikke gjøre noe som helst. Men jobben må man dra på, og om ikke så lenge så er denne uken snart over også. Jeg ligger fortsatt en dag foran – som vanlig. Har trodd det har vært torsdag store deler av dagen i dag, og gått rundt og gledet meg til at i morgen er det endelig fredag. Får vel vente en dag til med å tenke den tanken. Jaja, har vært litt å gjøre på jobb i grunn. Morgendagen blir stor for alle, hvor en fra regnskogfondet skal komme og se skuespillet som miljøagentene (skolestarterne) har jobbet med. Gleder meg masse til å se jeg også, for jeg har ikke sett på noen øvingstimer de har hatt. Har hørt masse skryt av hvor flinke de har vært!

Dagen i dag har vært lang på grunn av gråværet som har vært her i Tønsberg – og det har det også vært en del andre steder har jeg sett. Det å føle seg trøtt og sliten på jobb så lenge er ikke akkurat noe motivasjon for meg. Men så er det jo mange snille barn som lyser opp hverdagen, så da kan man nesten ikke klage.
Etter en fin og regnfull dag på jobb var det virkelig deilig å slenge seg i sofaen da jeg kom hjem. Ble ikke så lenge jeg ble liggende der. Måtte en tur på Elkjøp for å hente en liten ting. Jeg har i snart ett års tid hatt et gavekort som var en gave liggende. Og endelig fant jeg noe jeg kunne få bruk for. Så nå har jeg en splitter ny harddisk, WD My Passport Ultra på 500 GB som jeg etterhvert kan begynne å fylle opp.. Kjekk er den også, for den er ikke så stor. Dekker akkurat håndflaten min og er en perfekt størrelse!
Håper også alle har hatt en fin uke frem til nå, og gleder seg masse til helg. Det gjør hvert fall jeg. Har ikke store planer, men hva gjør vel det? 

 

  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *