EN FIN LITEN HELG

Categories Hverdag

Riktig god kveld! Om fredagen var det tid for påskefrokost på jobben sammen med barna og deres foreldre. Var veldig koselig, og en litt annerledes start på dagen enn vanlig. Endelig var det fredag og helg, og det å avslutte arbeidsuken slik var bare koselig. Fetteren vår har også vært her hele uken, men i går så dro han hjem. Etter jobb kunne jeg starte helgen og lade opp til en ny, og ikke minst kort uke. Det ble stort sett en stille og rolig fredagskveld og lørdag, men i dag har det skjedd litt. Vi har nemlig hatt middagsgjester og spist nydelig god mat. Svinestek slår aldri feil, og det er fryktelig godt. Spesielt når den er så saftig, og det var den i dag. Ved siden av hadde vi poteter, gulrøtter, rosenkål og veldig god saus. Alle spiste seg gode og mette, og litt senere var det kaker. Tiril hadde laget pavlova med jordbær, bringebær og blåbær på toppen, og pappa som er så flink hadde laget sin fantastiske bærpai. Sistnevnte har blitt min favoritt, og pappa er super god til å lage det!

Med andre ord har det vært en veldig fin helg, og jeg har samlet opp nok energi til å jobbe to dager før det blir seks dager med litt påskeferie. Tenkte også jeg skulle legge ved en idé jeg fikk i går, som jeg hadde så lyst til å prøve ut. Ble ganske fornøyd med resultatet til slutt, og med denne teknikken kan man jo ta mange forskjellige varianter. Her er det. Og sist men ikke minst så håper jeg dere har hatt en kjempefin helg!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *