FINE DAGER

Categories Hverdag

For noen fine dager vi har hatt, og det er i hvert fall et håp om at det skal bli mange fine sommerdager fremover. Er så deilig å slippe og kle på seg litt ekstra, og heller gå litt lettkledd. Men siden man aldri kan være helt sikker på hvordan blir utover dagene blir det alltid med litt ekstra klær. Godt en har flere muligheter, så en slipper å fryse her i Norge. 
På jobb har vi vært mye ute, og jeg merker at jeg står mye i sola og følger med på de små. For det første er det veldig deilig og oppholde seg i varmen, og for det andre gir det gratis farge på kroppen. Tenk, det er ikke alle som har mulighet til å være ute hele dagen når de er på jobb, og jeg er glad for at jeg kan benytte meg av den sjansen. 

Vel hjemme fra jobb var nesten pannekakene servert på fatet. Mammas pannekaker er nok de beste, og litt flaks at det ble det til middag i dag. Jeg satt seinest på jobb i pausen og tenkte masse på at jeg fikk veldig lyst på akkurat det. Og så, uten å si noe til noen andre kom dette frem på dagens middagsmeny. Dagen kunne nesten ikke blitt bedre. Så fant jeg ut at jeg ville bli med å se lillesøster spille fotballkamp. De fikk besøk av Nanset/Kvelde på hjemmekampen sin, så jeg ble med. Og jammen ble det ikke seier på dem også. Hele 7-1 vant de. Flinke TFK jentespillere! 
Nå er snart kvelden her for min del. Føler at jeg trenger de timene med søvn jeg kan få før det er en ny dag med nye muligheter i morgen tidlig. Litt greit å ha faste rutiner i hverdagen også. Hadde ikke så mye mer spennende på hjertet, men kos dere masse. Håper dere har hatt en fin dag, og ønsker dere en fin kveld videre! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *