TUR TIL MOUTMARKA

Categories Hverdag

En superfin Kr. himmelfartsdag! Våknet opp i ti tiden til nydelig og strålende sol gjennom vinduskarmen. Og ikke så lenge etter var jeg på tur. Jeg rakk å få tak i litt badetøy og noen få nødvendigheter – og kamera var en av dem. Et vennepar møtte oss og vi kjørte mot Tjøme. Der fant vi et kjempeflott sted som heter Moutmarka. Vakkert sted i mine øyne, med utsikt mot havet, og ikke minst litt i le for vind. Vi satt der stort sett alene, og var ikke så veldig mange andre mennesker å se. Med andre ord ganske så stille og rolig, og vi koste oss masse i solen. Vi hadde rigget oss godt til, og litt kos i sekken og grillmat var med oss. Utrolig koselig stemning, og vi fikk slikket mye sol på kroppen. Kanskje litt for mye siden vi har blitt litt solbrente. Men masse farge har vi så klart fått. Mange timer ble det i solsteken, bort i mot syv av dem. Ryggen min som var helt kritthvit da jeg dro hjemme i fra, den er helt rød nå. Og ansiktet ser ut som en tomat. Får bare håpe store deler av det blir brunt etter noen dager, for jeg har ikke pleid å ha den huden som blir så veldig brun – slik som mine brødre har. De blir nesten kølsvarte! 
Så dette har dagen min bestått av, og kan jo legge ved noen bilder jeg tok på turen. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *