DET ER JUNI

Categories Hverdag

Maimåneden hadde mange fine dager, og masse fint vær. Lørdagskvelden koste vi oss med god mat, og hygget oss foran skjermen. Her i huset lager stort sett pappa middagene, og vi alle er glad for å ha han i familien. Masse god mat blir disket opp av han. Vi, eller noen hadde reker til middag. Ikke alle er like glad i det, så vi koste oss med hjemmelagde hamburgere, kylling med litt tilbehør. Med andre ord ble jeg veldig mett. 

I dag tidlig våknet jeg til et nydelig 1.juni vær. Solen skinte inn gjennom vinduet, og det har bare vært kos hele dagen. Mamsen og papsen har vært i Frogner i Oslo med Oskar på kamp. Lillesøster dro ikke så lenge etterpå avgårde til trening, og det har stort sett vært stille i huset. Har sittet ute i hele dag, frem til nå. Solen forsvant bak høyhuset, og noen ganger irriterer jeg meg litt ekstra på at det står akkurat der det gjør. Jeg vil ha sol utover hele kvelden! 
Men vi søstrene har kost oss masse sammen. Ligget rett ut på terrassen i sola og stekt oss masse. Har sett på været de nærmeste dagene. Det ser lovende ut, med masse sol, deilig og varmt. Vi har også (prøvd) og turne litt. Før pleide jeg å stå mye på hendene etter veggen og slike ting. Klarte ikke å stå stødig i det fri, men syns det alltid var morsom å prøve. Jeg gjorde noen forsøk på dette for noen timer siden, men i dag er det helt umulig! Fikk jo et veldig stygt håndbrudd i fjor vinter, og pga innoperert plate og masse skruer er håndleddet vond og helt stiv. Derfor var det veldig vanskelig å prøve å stå på en arm, og savner litt av akrobatikken jeg pleide å gjøre før dette skjedde. Armen plager meg ikke, men samtidig gjør den det. Under kan dere se at det er helt umulig for meg. Lener meg veldig mye til venstre, for jeg klarer ikke å legge den tunge vekten på armen. Og dermed er det rett ned på beina igjen. Og så morsomt som det er – i hvert fall prøve å stå på hendene!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *