OG VÆRET FORTSETTER

Categories Hverdag

Solen forsettet der den slapp i går – strålte på full trøkk og ga fra seg over 30 grader bare i skyggen! Bikinien var tatt på og kroppen ble plantet i solsteken ute i hagen. I verste tilfelle kunne jeg ta en dupp i bassenget. Musikken rullet sine sommerlåter der jeg lå, og solen varmet enda mer her på formiddagen. Så at tante og de skulle en tur på Fjærholmen, så da hang vi oss på dem og møtte de der. Fullstappet strand var det ikke på den siden av stranden vi var. Men mange hadde tatt turen for en dukkert. Jeg har ligget mange timer i sola sammen med min kusine, og vi var også et par turer i vannet for nedkjøling.

Mens solen varmet der vi lå, kom også Farmandstredet og rigget til. De skulle gi bort litt premier og slike ting, og informerte også at de skulle ha åpent til klokken 22:00 i morgen, torsdag 10. juli. Gutta og Tiril fikk noen premier som ble kastet ut, for jeg hadde med meg disse på stranden. Så hvertfall ut som de koste seg masse, og det ble mye bading. Etter hvert var det på tide å komme seg hjem, det vil si etter rundt fem timer. På de timene da hadde jeg klart å få masse farge på kroppen, etter mammas ønske. Eller, nesten hvertfall. Jeg liker veldig godt å ligge på ryggen for å sole meg, så bakparten er ganske så hvit i forhold til fronten. Og jeg har aldri vært så brun før sånn som jeg har blitt i år. Får bare håpe at fargen varer og at den kommer tilbake neste år også. Men ryggen fikk masse farge på seg i dag, så nå ser det ikke så ille ut. 

Nå i kveld har det vært ganske stille og rolig. Man merker at en har brukt mange timer på seg selv ute i solsteken, og ganske klamt har det vært i kveld også. Nå gleder jeg meg bare til en god middag litt senere. Hørte noen rykter om grilling, og det er aldri feil. Det beste måltidet jeg vet om er en skikkelig god middag, eller middag generelt. Jeg har hvertfall kost meg masse i dag, og det ser ut som om det skal bli like fint vær i morgen. Hurra for en herlig sommer!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *