FANTASTISK DAG

Categories Hverdag

For en fin torsdag det egentlig har vært. Våknet uthvilt i ti tiden, og var klar for å komme meg ut i finværet som jeg så skinne gjennom soveromsvinduene mine. Dette var en dag hvor jeg ikke hadde noen planer, og tok det heller som det kom. Bikinien var på fra jeg sto opp, og det var rett ut og plante seg i solen for å få enda mer farge på kroppen. Har vært ganske så heldig i år, for så mye farge jeg har på kroppen nå har jeg aldri hatt før. Har aldri pleid å bli ordentlig brun heller. Stort sett har jeg blitt solbrent. Men nå er det endelig min tur, så får håpe fargen sitter på lenge. Føler at man også blir litt mer glad når man endelig kan se stor fargeforskjell, og for meg gjør det dagen litt bedre.

Jeg har også vært litt på farten med mamma i dag. Kjørt litt rundt og fått gjort småting på ettermiddagen, og senere på kvelden tok vi en bytur. Farmandstredet hadde jo ekstra lenge åpent, så vi tok en tur for å se. Noen store planer hadde vi ikke. På titterunden fikk jeg også kjøpt meg noe. Fant en fin topp som passet meg perfekt. Kanskje dere får se den på bilde en dag. Vi møtte også på tante og gjengen og gikk litt sammen med dem. Ellers har det vært en fantastisk dag, og jeg har kost meg masse ute i solen med musikk på øret. Slike solfylte dager med over tretti grader i skyggen er helt perfekt. Kan kanskje bli litt varmt til tider, men da tok jeg meg bare en liten tur i skyggen. Utenom det ble kroppen stekt.
 

1 kommentar

1 thought on “FANTASTISK DAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *