TILBAKE TIL HVERDAGEN

Categories Hverdag

Hallo hverdag! Da var fire uker med sommerferie over for i år, og nå er det tilbake til jobbehverdagen igjen. Var litt vanskelig å få kommet seg i seng i går kveld, og klokken bikket litt over tolv før jeg endelig sovnet. Tidlig opp var det i dag, og med seks timer søvn måtte dette bare gå bra. Heldigvis ligger det samme tidsskjemaet inne enda, med hvor lang tid jeg bruker til jobb. Første dagen etter ferien var jeg på plass ti minutter før jeg startet – ikke noe nytt fra det flotte året jeg hadde før sommeren. Veldig stille har det vært, og med bare tre voksne på avdelingen min hadde vi ansvar for mange barn. Hele fire unger! Kjemperolig start etter ferien med andre ord! Været har også vært på topp i dag også, og det ser ut som varmen skal fortsette hele denne uken. Godt en da kan holde seg litt i skyggen også, for den er god å ha når en trenger en liten pause fra solen.

Ellers har det vært en rolig ettermiddag. Da kroppen var kommet hjem fra jobb ble den liggende ute i sola. Der endte jeg med å ta en liten lur, og var helt borte i min egen verden en times tid. Godt var det hvertfall. Nå i kveld har det blitt litt middag, med en enkel løsning – grandiosa. Deretter blir det en rolig kveld, og så blir det å komme seg i seng etter at en har fått med seg favorittprogrammet på tv. Thomas Giertsen er intet uttak, og en fin avslutning på dagen med litt humor. Dere får ha en kjempefin kveld videre, og til de av dere som har hektet hverdagen på plass igjen får ha noen fine dager på jobb. 
 

Ikke galt å være morgenfugl og tilbake i jobb. Litt tungt, men godt!

 

Q; Har du startet hverdagen/å jobbe igjen, eller har du fortsatt ferie?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *