EN SLITEN KROPP

Categories Hverdag

Tiden flyr, og siden sist har vi nå kommet inn i en ny måned. De to første ukene på jobb har vært ganske stille og rolige, og noen dager har det vært så stille at vi nesten ikke visste hva vi skulle gjøre, fordi vi ikke hadde noe spesielt vi måtte gjøre på jobb. Men nå som det nærmer seg skolestart er hverdagen snart fullt tilbake.

Jobbedagen i går var vi plutselig få barn på slutten av dagen. Da var det deilig at jeg kunne ta helgen litt tidligere. Kroppen var ganske så sliten, og det ble til og med en liten dupp på senga før det var avgårde. Tvillingene hadde lyst til å ta seg en tur til Revetal. Men før jeg tok de med meg opp dit dro mamma og jeg en liten tur på Olsrød park for å titte. Tiden fløy og vi var på plass hos tante og onkel i syvtiden. Der fikk vi god middag og satt ute og koste oss på terrassen hele kvelden. Veldig koselig, og vi var ikke hjemme igjen før elleve. Jeg som hadde begynt å få noen plager med halsen min var i seng ikke så lenge etter hjemkomst. Var ganske så sliten også, men en behagelig natt ble det langt i fra. Fikk et par timer på øyet før jeg våknet. Halsen var ganske sår men klarte å få noen timer til med søvn før jeg våknet igjen. Ganske slitsomt og ikke få sove med slike plager, og det gjorde vondt bare å svelge. Heldigvis klarte jeg å tenke på noe annet, og våknet ikke før i titiden i dag tidlig. Da var det ikke noe mer søvn å få. 

Kroppen orket ingenting, og jeg lå stort sett på sofaen. Jeg hadde ikke lyst til å avlyse avtalen jeg hadde i dag heller, og fikk litt søvn før jeg dro avgårde. Så i dag har jeg hatt noen koselige timer med min storesøster som jeg ikke har sett på mange år. Vi har ikke så mye kontakt, men håper å holde kontakten etter det møtet vi hadde i dag. Vi tok et par runder med bowling, og så koste vi oss med pizza etterpå. Var veldig koselig, og ikke minst hyggelig! Men jeg kjente at formen ikke var på topp, så nå har jeg plassert meg i sofakroken igjen. Var ikke akkurat denne formen jeg hadde ønsket meg, og jeg føler meg litt overkjørt etter natten og med sår hals, stiv nakke og tung i hodet. Håper bare at formen er bedre i morgen – hvertfall til mandag når det er jobb igjen. Ellers ønsker jeg alle en fin og rolig gråværshelg. Overskyet her om dagen, og veldig klamt i lufta.

1 kommentar

1 thought on “EN SLITEN KROPP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *