FANTASTISK START PÅ HELGEN

Categories Hverdag

Nydelig dag vi har i vente. Solen skinner og fargene og omgivelsene ute gir meg skikkelig høststemning. Helt nydelig! Helgen har også rukket å komme en tur og den skal nytes. For øyeblikket nyter jeg stillheten rundt meg, og jeg koser meg skikkelig når jeg er alene. Musikken ruller i mine ører og jeg titter på det fine været vi har fått. Kan det bli bedre? Jeg har heller ikke noen store planer for helgen, og det blir vel å ta det som det kommer. Veldig deilig det også noen ganger, for fremover blir det vel noen bursdagsfeiringer. I familien har vi nå både bursdager i september, oktober… Ja, til og med helt ut i midten av februar før det blir et bitteliten opphold på feiring. 

Men nå får jeg fortsette litt med arbeid her i heimen, og få det litt fint. Håper alle har hatt en fin start på helgen, og så får dere kose og nyte det fine været vi har. Plutselig kan været snu, så her gjelder det å ta tak i det vi nå har. Ha en super helg videre!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *