EN TUR TIL BYEN

Categories Hverdag

Så titter man innom her igjen da. Det er nå helg og det kjennes veldig deilig. Nyter fine høstdager og ser stadig bort på de fine fargene ute. Nå gleder jeg meg til alle bladene blir fine, med både gule, oransje og røde farger. Denne tiden av året er noe av det beste jeg vet – hvis vi ser bort i fra at kulden er på vei. Men vi har vært utrolig heldig med varmen frem til nå, så jeg skal ikke klage. Godt vi da har mulighet til å pakke oss inn i litt varmere klær, og jeg som er litt ekstra frysepinne har tatt fram den deilige høstjakken allerede.

Apropo jakke. Lillesøster og jeg var en liten tur i byen i ettermiddag. Hun skulle bytte en jakke, men så fant hun ikke størrelsen eller en hun likte. Jeg derimot fikk blikket på noe jeg likte veldig godt. Prøvde plagget, og dermed ble dette med meg hjem – en ny jakke. Så da endte vi opp med litt shopping i kveld, etter en nokså stille og rolig dag. Deilig og ikke alltid har noe planer – ikke at jeg har så mye av det, og heller ta dagen som den kommer. Nå er det snart nydelig bursdagsmiddag på gang. Hadde ikke så mye tid til feiring på selve dagen min, så vi gjør det i kveld. På menyen blir det pappas hjemmelagde biffgryte. Nå skal jeg kose meg videre, så får dere ha en kjempefin kveld!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *