FREM MED VINTERKLÆRNE?

Categories Hverdag

Brrr, nå kjenner jeg at kulden kommer tettere inn på oss. Den har vært her i noen uker nå, men i dag kjente vi det ekstra godt. En helt annen temperatur liggende i luften, og nå har jeg lagt frem vinterjakken til morgendagen – og fremover. Så mye frysepinne som jeg er trenger jeg masse, eller gode klær for å holde meg varm. Det verste jeg vet er å fryse. Tidligere i uka var det meldt litt snø, men det snudde fort. Håper snøen kan holde seg borte lengst mulig unna. Jeg trenger igrunn ikke snø for at det skal være jul. Men skulle det ha seg sånn at snøen ble liggende, hadde det holdt med et lite lag. Noe mer trengs ikke. Holder med en mild og fin vinter og bare bakker!

Ellers har det vært en fin dag på jobb og nå er kvelden her. Bekkmørkt ute, og jeg har så lyst til å ta masse utendørsbilder. Men dette er jo nå klin “umulig” når jeg kommer hjem fra arbeid. Ser for meg mange fine motiver i hodet mitt, men så er det det å få gjennomført det da. Ikke særlig villige søsken har jeg heller, selv om jeg har hele tre å velge mellom. Så da blir det en del fotografering i mitt lille teltstudio innendørs. Nå håper jeg bare på at det dukker opp en ny idé – da er mye gjort. 

Det er torsdagskveld og bare en dag til på jobb denne uken. Kjenner at det skal bli veldig deilig med helg, selv om jeg koser meg masse på jobb sammen med herlige kolleger, og ikke minst nydelige barn. Men nå er det litt tid for å samle nye energier og kose seg resten av kvelden. Får se hva den inneholder, men ser for meg at det blir stille og rolig. Veldig deilig det også, når hverdagen ellers er full av mye “sprell”, mange stemmer og masse lyd på dagtid. Deilig og bare koble helt ut en gang i blant. Helgen har fortsatt ingen planer lagt, men kommer meg igjennom to fridager for det. Deilig skal det bli å få ladet opp batteriene i hvert fall. 
Kan vel avslutte denne kvelden med å legge ved noen selvportretter som min lillebror tok av meg i går. Ha en fin kveld videre, og flere som gleder seg til helg?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *