EN FORM I UBALANSE

Categories Hverdag

Morgen startet med alle de vekkerklokkene som vekker meg hver dag i ukedagene. Kom meg endelig opp av senga etter en liten stund, men det var vanskelig. Slang på meg noen klær, og det var da jeg merket at halsen ikke var helt som den skulle, og jeg kjente at musklene i ryggen spente seg etter at det startet med å ha litt plager i nedre ryggdel. Så med en litt sår hals ble skjerfet tatt fatt i og surret rundt for å varme godt. 

På jobb var vi så og si full gruppe, men dagen startet veldig rolig hvor vi bare hadde to barn på avdelingen da jeg kom klokken 07:55. Gjennom hele dagen har jeg følt meg litt rar. Med litt plager fra denne ryggen, sår hals og på toppen av det hele føltes både hodet og kroppen tung. For en dag sier nå jeg. Kunne så klart tatt meg turen hjem og lagt meg i senga, men så ille var det ikke. Jeg klarte å gjøre det jeg skulle, men det var da jeg kom hjem at det slo ut på meg. Rett på sofaen slang jeg kroppen, og en liten stund etter var jeg borte i drømmeland. Sover aldri etter jobb, men når dette skjer er ikke formen helt i hundre.

Nå har jeg fått lillesøster og noen jenter avgårde på fotballavslutning. Resten av kvelden skal nytes i sofaen – nå med Idol jr. og etterfulgt av Idol. Ellers blir det en tur til Larvik Arena i morgen for å se håndballkamp med tante. Denne kampen kan du også se på Viasat4 kl. 18:15. Så litt planer har jeg for helgen, så få vi se hvordan resten av tiden former seg før det plutselig er tilbake i en ny uke med jobb. Ønsker dere en fin kveld, og riktig god helg til alle og en hver!
 

1 kommentar

1 thought on “EN FORM I UBALANSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *