BYTUR OG LARVIK ARENA

Categories Hverdag

For en kveld! Super avslutning på en lørdagskveld for å si det rett ut. Tok turen til Larvik Arena sammen med tante og to andre kjente av henne. Her var det duket opp til champions league kamp mot Baia Mare, hvor den kjente tidligere håndballspilleren fra Larvik, Camilla Herrem spiller. Kampstart var 18:15, og denne gikk også på tv. Men mye bedre å se dette live, og for en spenning. Vi hadde god oversikt utover banen hvor vi satt på bakerste rad – hvis vi ser bort ifra noen hoder som satt oppe på noen lange kropper. Det er det som er ulempen med å være litt lav. Med min litt over 1.60 “lange” kropp er det ikke bestandig så lett å se, men jeg fikk med meg alt som skjedde og en veldig spennende kamp. 
Lagene følgte hverandre ganske tett opp under syns frem til første omgang. Da ledet larvikjentene 16-11 til pause. Med litt underholdning av duskejenter ute på banen i pausen gikk tiden relativt fort og vi var klare for andre omgang. Mange mennesker var også samlet under samme tak. Ikke så langt i fra 3500 mennesker hadde tatt turen til arenaen for å heie frem jentene, og godt var det. Da kampen kjørte inn i en mørk tunnel i sluttminuttet kunne Larvik se lyset da kampen var over. Baia Mare ble slått 31-26.
 

 

Tidligere på dagen i dag tok mamma og jeg oss en bytur sammen. og jammen ble det ikke to, tre poser med meg hjem igjen. Fant en kjempefin kjole på Kappahl som jeg ikke kunne gå forbi, og hos Vero Moda ble det en ny topp og en jakke med i bæreposen. Sjelden blir pengene mine brukt på klær, for jeg få veldig mye arveklær fra min kusine og litt fra naboen. Men det er bare koselig å kunne bruke klesplagg som andre har brukt, i hvert fall når det er så pent brukt fra tidligere. men i dag fikk jeg unnet meg noe helt nytt.
 

Q; Har du hatt en fin kveld?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *