SNART ET NYTT ÅR

Categories Hverdag

Hvor blir det av dagene? For ikke å snakke om ukene. Og ikke minst årene! Syns ikke det er mange dagene siden det var julefeiring her i huset, og nå er året tjuefjort snart blitt en historie i en tjukk bok. Dette har vært et fantastisk år, men jeg vet at det kommende året blir like fint – om ikke bedre. Et nytt kapittel står i vente, igjen med nye mål, utfordringer, opplevelser og det hele. 

De siste dagene har vært stille, og jeg har hatt en fin romjul med familien. Ble forresten en spontantur til Vallø om søndagen. Tok med meg brødrene mine på bowling sammen med tantene, fetterne og kusinen min. Jentene spilte for seg og guttene hadde egen bane. Veldig koselig var det, selv om ikke jeg vant. Jeg kom på nest sisteplass, bak mine tanter som slo meg med noen poeng. Vet ikke helt hvordan resultatene på guttene ble. Men vi koste oss masse i hvert fall. Hadde en kjempefin ettermiddag hvor vi spilte i to timer. 

Ellers har dagen gått fort. Vært litt på farta og en liten tur til byen for å handle noe for mamma. Tok en rakettur innom butikker for å finne litt fyrverkeri sammen med min bror og søster. Så da blir det nyttårsfeiring på oss i år også! Gutta måtte selvfølgelig ut å teste noen av de små snertene av raketter. Og morgendagen lover nok godt til en super feiring. I år blir vi alene, men skal kose oss masse for det. Middagen gleder jeg meg masse til, hvor det blir raclette og masse godt. Og det beste av alt gleder jeg meg til å se på alle fyrverkeriene, og speilrefleksen skal også være med. Prøve og fange noen blinkskudd på nyttårsaften er alltid morsomt syns jeg. Og det å bearbeide de i ettertid er noe av det beste jeg vet. Ønsker dere en fin kveld videre, og en kjempefin nyttårsfeiring. Dette blir nok det siste innlegget for i år, så snakkes vi til neste år igjen.

“All you need is love” 

1 kommentar

1 thought on “SNART ET NYTT ÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *