GODT NYTT ÅR

Categories Hverdag

Velkommen tjuefemten. Det var en stille og rolig feiring, og ikke minst flott. Ikke var det bare den lille familien på seks som spiste god mat og var alene, men det var også ganske stille i gata. Ikke mange der heller som lyst til å feire i gata i år. Men vi koste oss masse for det. Ingen planer var satt opp på dagen, og vi bare sløvet og koste oss. Pappa gjorde i stand middagen, og alle var med på steking av både kjøtt og grønnsaker på raclettegjernet. 

Før midnatt når de store rakettene spratt opp og lyste opp himmelen, tok twinsa seg en liten tur ut å fyrte på de små rakettene. Jeg tok en liten tur ut jeg også for å se, og så ble det avslapning og tvtitting før vi tok oss en tur ut med pappa og de få andre som var hjemme her. Var masse fine og flotte farger på himmelen, og speilrefleksen var selvfølgelig med ut. Men den hyggen som er ute går ganske så fort. På en halvtimes tid var det meste over, i hvert fall hos oss. Var masse fint rundt andre steder også, og jeg kan vel avslutte med å si at jeg hadde en fin kveld inn i det nye året. Resten av kvelden frem til to satt jeg og koste meg med redigeringsbiten. Klarte ikke vente til i dag, så bildene var ferdig i natt. Ble en del jobbing, men her er noen.


0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *