OLD PICTURE

Categories Bilder

Siste feriekvelden og den skal nytes for å samle opp nye krefter før det er tilbake på jobb igjen. Har vært en dag hvor jeg ikke har hatt noen gjennomførte planer og gjort akkurat det jeg har hatt lyst til. Var ute en liten tur nå i kveld, hvor jeg så at månen var ganske fin og stor. Tok meg meg fotoutstyr og stelte meg i skogen for å få tatt noen bilder over åsen. Ble aldri fornøyd med motivet, og fant heller ut at jeg ville ta noen kule bilder av bilene som kjørte på veien. Dette ble jeg heller ikke fornøyd med resultatene, og tittet derfor litt bort på siden. Der låven ligger. Stilte inn og trykte på noen knapper, og så fikk jeg noen motiver og bilder som jeg ble fornøyd med. Vel inne satte jeg meg ned med etterarbeidet, og fikk prøvd ut litt annen redigeringsmetode. Ble spesielt fornøyd med ett av dem, og det er dette her.
 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *