JARLSØTUR

Categories Hverdag

Søndag. Disse dagene pleier å gå sin gang, men pleier stort sett å være en rolig dag. Deilig var det å kunne sove lenge og planen for dagen var at jeg ikke hadde noen planer. Men det snudde seg fort. Fikk plutselig en melding fra min kusine om jeg ville være med på tur for å ta litt bilder av henne. Sa ikke nei til det, og min tante ville også være med. Så i halv to tiden dro vi avgårde til Jarlsø hvor vi kunne ta litt bilder ved vannet. Har aldri gått rundt på øya der tidligere, men det var en fin tur vi fikk der. Fikk til og med se over den lille strekningen over til Husøy også. Verden er jammen ikke stor, og mange bilder ble det også på turen. Når vi da hadde fått nok bilder tok vi turen hjemover. Kusina fikk se over bildene og plukke ut de hun likte. Så ble det litt fiksing og ordning sånn at hun ble fornøyd. Resten av dagen blir nok stille og rolig, for i morgen er det en ny uke på jobb igjen. Fysj, helgene flyr så fort. Like fort som det hverdagen gjør. Hvor blir det av dagene. Vi er halvveis i mars, og jeg syns ikke det er mange ukene siden vi var i tjuefjorten! Her gjelder det bare å nyte hver dag som går. Kan jo legge ved noen bilder av kusina mi og meg fra den fine turen.
 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *