ER DU KLAR?

Categories Hverdag


 

For noen uker tilbake, eller for en kort tid siden, ble det skaffet noe som man sjelden gjør. I hvert fall for min del. De fleste vet nok at jeg en gang i tiden var en ivrig spiller ute i håndballverden. I min karriere som håndballspiller var jeg med i hele elleve år. Startet som 7-åring og holdt helt på til “krampa” tok meg som 18-åring. 

Da ble det brått slutt etter et stygt brudd i armen og litt småplager av innoperert plate. Heldigvis er denne ute nå, og så fin som ny. Nesten i hvert fall. Ikke like bøyelig, men fungerer som den skal. Bare vondtene er borte så er jeg fornøyd.

Men, i dag er dagen kommet. Dagen hvor Larvik skal ha hjemmekamp i Boligmappa Arena Larvik. Jeg tar meg derfor turen nedover for å få med meg dette. Siden vi har fått VIP-billetter tar jeg med meg en liten flokk. Vi blir derfor en gjeng på fire som skal inn å se kamp. Min lillebror, fetter, tante og meg. 

Jeg er allerede klar. Snart blir det å reise nedover og finne seg en plass. Ser for meg at det blir mange i hallen. Men er du en av de som ikke har tenkt å ta turen for å se fra tribunen – da er det mulighet for å se kampen på TV3 fra klokken 15:00. I dag skal vi nemlig møte Vardar igjen. For litt over en uke siden spilte disse lagene sammen i en treningskamp, hvis jeg ikke husker feil. Larvik ble dessverre slått 20-34, men i dag går vi for en knakende seier.
Er du klar? Det er i hver fall jeg! HEIA LARVIK!

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “ER DU KLAR?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *